Tuesday, November 30, 2010

3 dagar kvar i skolan..


Ja, nu ar slutet nara.. Har torsdag kvar, sen nasta vecka blir det prov for hela slanten. Sa denna helg kommer att spenderas pluggandes.. Men det far ga denna gang da det faktiskt ar slut efter denna helg. Maste ta mig igenom torsdag ocksa dock, och jag har tva presentationer, sadant som jag hatar mest av allt.. Men men, det maste ga! Hall tummarna for mig!

Ingen julgran blev det i helgen da vi fick visit av min mans kompis och hans 14 manader gamla bebis. Kandes som om det var nagot som vi ville gora sjalva, mysa framfor granen med lite glogg liskom.. Men vi far ta det i helgen, man maste ju ta lite paus fran pluggandet och vad ar battre an julgrans-paus?

Nu nar julen ar runt hornet sa langtar jag extra mycket efter mamma och pappa och alla andra. Men mamma kommer ju till mig i Januari, sa jag far halla ut tills dess.

Lagger in en bild fran ett inpirerande jul-hem!

No comments:

Post a Comment