Tuesday, December 14, 2010

All A's!!

Ja, nu ar det slut pa luggandet for denna gang. Och bara A'n blev det nar det kommer till betyget. Jippie! Kanns valdigt bra eftersom jag inte riktigt visst hur det skulle ga i nagra amnen. Men det gick ju hela vagen i alla fall sa det ar bra. Man far klappa sig sjalv pa axeln tycker jag! :)

Det har med skolan ar bra jobbigt anda. Det marker man nu nar man ar ledig. Nar man har nan stund over sa gar tanken forst och framst alltid till pluggandet; "maste plugga nu", "vart har jag min rygg sack"... Men sa kommer man pa att det ju faktiskt ar over nu. Jag har jul lov! Sa harligt att inte behova kanna masten. Jag kan faktiskt kolla pa mina "skit" program pa tv'n om jag vill, eller borja lasa en bok som inte har med skola att gora. So niice..

Julen ar snart har ocksa. Jag kan inte fatta att julafton ar nasta fredag. Crazy! Vart tar tiden vagen? Den springer ifran mig det ar en sak som ar sakert. Spenderade hela dagen med jul shopping i dag. Sa nu ar man fattig igen. Inte for att man var rik innan dock. Ar nastan fardig med C's paket nu och ar riktigt nojd med det jag kopt. Det ar en harlig kansla, nar man liksom vill att dom ska oppna det nu och inte kan vanta tills julafton. :) Men vanta maste man!

Igar var det Lucia ocksa. Jag bakade en saffrans socker kaka som blev ratt god. Duktig fru man ar!

Ha det bra!

No comments:

Post a Comment