Wednesday, December 29, 2010

En ny kudde tar form..





Ja, jag haller pa att gora kuddar pa hogsta fart. Jag har just spray fargat ett stycke tyg som jag hoppas ska bli bra sa jag kan sy klart det i morgon. Sjalvklart sa lagger jag ut bilder pa det om det funkar for mig.

Det ar roligt att skapa. En fantastisk kansla nar nagot blir bra och man vet att ens egna fantasi och hander har skapat det. Att det inte alltid blir bra ar en annan sak. Man lar sig av sina misstag och nar det galler att sy, da kan det bli manga misstag, dethar jag salv fatt erfara. Det har varit mangen gang da jag helt enkelt har blivit sa sur over mitt misstag att mitt skapande har slutat ju dar vid det misstaget. Ovning ger fardighet heter det ju som sagt var. Jag ska verkligen forsoka utoka mitt skapande, och inte sitta och gora annat onodigt (hello, TV!) da jag har nagon timme over. Jag brukar inte ha nyarsloften, men detta ar tror jag det blir just det. Skapa, skapa, skapa!

Hoppas eran julhelg var fin. Jag lagger upp lite bilder pa varat julhem. Vi njot av lugnet, lite sno (forsta gangen pa Juldagen sedan 1861!) och en massa goa julklappar.

No comments:

Post a Comment