Tuesday, September 28, 2010

middag och forhoppnigsvis lite traning..


Ja det har hunnit gatt och blivit tisdag kvall redan. Har spenderat mesta tiden i skolan idag, fick tillbaka manga prov och inlamnigar idag och for det mesta blev jag nojd med betygen, hade ett quiz som var mindre lyckat men det ar okay.

I kvall och i morgon sa blir det mest plugg pa mitt prov till pa torsdag morgon. Fick ett A pa forra provet sa jag hoppas jag kan matcha det.

Haller pa att koka pasta just nu och tankte ata lite pasta och pasta sas innan jag aker till parken i narheten och gar ut och promenerar lite grann. Kanner att jag maste ut och rora pa mig och i dag ar det kanon vader, svalt och skont, sa det galler att passa pa.

Laddar upp en bild pa min fina orkidee i fonstret som for bara en manad sag helt dod ut. Men nu lever den och mar bra. Det enda jag gor ar att lagga i tre isbitar varje fredag och den verkar den gilla. Leila's bak bok star och glanser i fonstret ocksa.. :)

Ha det kanon!

No comments:

Post a Comment