Thursday, September 23, 2010

Tillbaka i skolan, men nu ar det snart fredag!!


Just haft min forsta lektion, lika trakigt som vanligt, men det ar bara att kampa pa. Nu har jag ett litet break tills klockan 10, sa ca en och en halv timme. Ska forsoka lasa kapitlet som vi ska ha lite forhor om pa nasta lektion. Forhoppningsvis sa hinner jag med lite matte laxa ocksa.

Middagen i gar vart jatte god. JAg tror att mamma brukar blanda i lite frysta gronsaker ocksa men det glomde jag sa det var bara kyckling, gradde och ris. Riktigt gott faktiskt! :)

Har bara tre lektioner i dag da ena professorn ar pa konferance. Sa efter kl 10 lektionen aker jag nog hem och lunchar ocksa maste jag hinna med att aka och kopa present at lilla D som blir 5(!) idag. Sen blir det middag hos svar foraldrarna i kvall, skont tycker jag sa jag slippper laga mat.. :)

Ha det fint!

Bilden ar pa min skola..

No comments:

Post a Comment