Sunday, September 26, 2010

Sondag kvall


Ja nu har hela helgen snart gatt, vad tiden gar fort. Onskar helgerna kunde vara lite langre sa att man kunde umgas mera med karaste. Men men, sa ar livet. I dag har det regnat hela dagen vilket jag tyckte var helt underbart. Jag och C var till och med ute i regnet da C sprang och jag cyklade. Vi blev genomblota med det var sa harligt att kunde komma in efterat och ta en varm och skon dusch. Det var langesen jag fros sa mycket. Nu ska det bli nastan 30 grader igen den kommande veckan, men vi fick i alla fall en skon host dag.

Nu vantar en ny vecka med en statestik tenta som jag kommer att fa kampa med..

Annars sa ar det inte sa mycket som hander. Livet rullar pa och jag forsoker hanga pa sa gott det gar, vissa dagar ar det enklare an andra.

Har just atit fardigt min mans middag och nu ska vi bara ligga i soffan och ha det bra. Vilken tur man har som har en san underbar man.

Kram!

1 comment: