Saturday, October 9, 2010

Back from the Nail Salon

Ja, lordag eftermiddag och just nu sitter jag i sangen och ska borja skriva pa en inlamningsuppgift som ska vara inskickad senast midnatt ikvall, sa det galler val att skriva ner nagot. Fort vill jag helst att det ska komma ur mig ocksa sa jag kan fortsatta njuta av denna otroligt varma och skona dag. 28 grader star termometern pa i dag och det verkar vara ett faktum att hosten har tagit ett litet break for studen.
I gar var vi ju som sagt var pa hockey och det var riktigt roligt, hemma laget vann, och mot ett toppen lag ocksa sa det var extra roligt. Vi ar vanligtvis inte uppe i toppen och "fightas", men kanske i ar? Det var premiar for sasongen i gar sa an ar det ju langt kvar tills vi far se om det hander.
Kom just hem i fran att ha fixat naglarna. Sa nu ser dom fina ut, det blev en fransk manikyr denna gang. Brukar inte lyxa till det sa ofta, nar jag mest fixar naglarna sjalv, men i morgon sa hander nagot litet extra och da vill jag att mina naglar ska vara sa fina som mojligt. Jag ska namligen till mitt nya jobb juh! Super duper excited!

Na, nu galler det att plugga pa. Ha en bra helg!!

No comments:

Post a Comment