Thursday, October 7, 2010

Snart dax for jobb..


Ja, kom just hem fran skolan for ca 30 min sedan och om 30 min till sa maste jag sticka ivag och jobba lite. Full rulle som sagt var. Hade en tenta idag, en inlamning och ett quiz. Fa se hur det gar.. Kanns sa dar. Fick i alla fall tillbaka min matte tenta idag och fick 88 av 100, sa ett B, vilket ar helt ok nar det kommer till det amnet. :)

I morgon ar det fredag vilket kanns skont. Christian ar dock bara hemma tills pa sondag morgon da han lamnar mig for Denver. Men jag kommer ju dit pa tisdagkvall sa det blir bara tva natter utan varandra, det far ga aven fast det inte ar det roligaste.

En varm dag har vi haft i dag, 26 grader. Sa hosten tar en liten paus for ett tag. Maste bestamma mig over vad jag ska ta med mig till Denver, antar att det ar lite kallare dar an har.

Nu maste jag ga och fa i mig lite mat da min lunch endast bestod av en jumbo muffin och en kopp kaffe.

Ha en harlig kvall!

ps. lanade en bok i dag pa skol biblioteket som forhoppningsvis kommer halla mig sysselsatt pa flyget till Colorado. "The Help" heter den. Hort mycket bra om den. ds.

No comments:

Post a Comment