Monday, October 4, 2010

en kreativ dag + lite plugg




Ja, i dag har jag hunnit gjort lite av mycket. Jag borjade dagen med ett besok till affarn dar jag stor handlade och bland annat inhandlade lite pumpa i burk. Sa nar jag kom hem sa borjade jag baka for fulla muggar och resultatet har ni till hoger. Blev jatte gott! Nu ar det host pa riktigt nar huset doftar av pumkin bread! :)




Sen efter det sa fortsatte jag mitt projekt fran i gar. Jag haller pa och gor en kudde. Sa jag tryckte en egen ritat stencil pa mitt ny inkopta tyg ocksa sydde jag dit lite detaljer. Jag ar annu inte klar och vet inte om jag ska fortsatta. Jag skulle vilja gora om trycket da det blev lite misslyckat. Kopte ingen bra farg till trycket, sa jag funderar pa om jag ska vanta och gora klart tills jag har inhandlat battre farg. Jag lagger upp lite bilder snart.

Kram...

No comments:

Post a Comment