Sunday, April 1, 2012

Missing Home

Yep, this weekend has been one of those weekends when I've missed home a little bit extra. Or maybe hoped that home was a little bit closer so that people could come and visit. It happens, and often when something fun is going on, when I wish I could share it with the people I love the most. Right now, here in Georgia, there is so much that I'd like to share with my friends and family back home. The weather is absolutely freaking awesome. It's like the perfect summer day in Sweden. All the  flowers are in bloom and it's amazing, so many different kinds of flowers and plants to look at and it is so beautiful. Last night sitting on the upper deck on the swing (!) at the cafe having a glass of wine and cake in Historic Roswell I wanted so badly to share it with my friends. Who wouldn't want to sit there with good friends and talk for hours and hours? We're also redoing out home a little and I think it's going to turn out great and I would love to have my family and friends over to see the outcome. I so wish that I wasn't so many many miles away from home. 




How is YOUR weekend going? 


4 comments:

  1. And you should know that we miss you very much!!!
    I fredags hade jag Frida (du vet min sjukgymnast-kursare) och Malin på besök för lite rödvins mys. Du kan kanske kan ana hur mycket "tok" som det pratades om då...;) I lördags var det 2 födelsedagskalas som besöktes och vi rullade fram efter alla godsaker vi stoppat i oss! och igår satt jag och Nicklas bänkade framför TVn för att heja fram Brynäs, fast det är klart vi satt inte så mycket i slutet. Utan hoppade upp och ner, på ett sätt som bara galet glada Brynäsfanatiker gör ;D
    Tänk va roligt om du hade kunnat varit med!!! Saknar dig så, USA är galet långt bort... Men tur att det finns telefoner och datorer ändå. Så vi kan få höras och dela med oss av våra vardagliga liv :) det gör ju faktiskt att man känner sig nära men ändå inte.. haha va jag svamlar. Höras på Skype snart kanske ;D Massa pussar och kramar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, vad glad jag blev att fa en kommentar av dig! Saknar dej!! Ja, jag sag att ni hade vin-mys pa Facebook och jag var sjalvklart avis och onskade att jag kunde vara dar! En dag Malin, da kan vi sitta dar allihopa, for da bor vi alla pa samma sida av varlden. :) Jag forstar att ni har det bra harligt nu nar Brynas gar sa bra. Jag haller koll pa gd.se och hoppas innerligt att dom gar till final! Vi maste verkligen horas pa Skype snart!! Kraaam!

      Delete