Sunday, January 22, 2012

New Pillow

Okay, so I finished my pillow. So I thought I'd share it with you. This is the pillow I'm thinking about selling on this website for homemade stuff. What do you guys think? I'm not trying to fish for compliments, I'm just trying to figure out if it's good enough to sell. I love it on my couch as it reminds me of where I came from and it looks very Scandinavian. 

sneak peak... 

 I hope everyone had a wonderful weekend. It's about to be over here, buu.. Why does weekends go by SO darn fast?? 


9 comments:

  1. I think it's terrific but I'm not sure you take my opinion seriously...:(

    ReplyDelete
  2. I think it's terrific as well, and I'm hoping you'll take my opinion seriously ;) ... and Christian´s :)

    ReplyDelete
  3. Thanks guys! :) You are the best!

    ReplyDelete
  4. Finaset! Omm an får önska sig nått till julklapp så skulle ett eller 2 sådanna örngott önskas till Falun. Vad passar bättre i en dalasoffa än en sån oerhört vacker kudde :)
    Hoppas allt är bra med dej, vännen. Du är SAKNAD!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah vad glad jag blir! JAg saknar dig ocksa, massor. Varfor ska det vara sa langt bort?? Innan julafton kommer ju Mars ocksa vettu.. :) KRaaam!

      Delete
  5. Superfin!!! Jag tycker allt du gör är såå fint!! Önskar att jag var lite pysslig av mig oxå:) Hoppas allt är bra med er. Här hemma rullar det på i ett rasande tempo och mitt liv rättar sig efter en 3 veckors bebis:) Kram kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Karro! Jag maste ta mig i kragen och gora lite flera, men man har ju alltid sa fullt upp! :) Kan tanka mig att du ocksa har det! Han var sa sa sot pa bilden i alla fall. Vilken go liten sak. Nu njuter du kan jag tanka mig!? Manga kramar!!

      Delete